Régen a luxust Milánóban varrták, most meg Kínában pattintják össze 3 dollárért, persze szállítással. A Temu az új Prada – csak itt a „fast fashion” már szó szerint értendő: ha megrendeled reggel, estére már három gomb leszakad róla.
A Temu-n vásárolni pontosan olyan, mint vakrandira menni egy fotó alapján – csak itt a ruha a partner, és a valóság mindig legalább két mérettel kisebb. Egy XL-es kabát például simán lehet kulcstartó méret, míg a „bőrhatású” táska már látatlanban is sikít, ha meglát egy esőcseppet a távolban.
És mégis: minden magyar nappaliban lapul már egy Temu-kacat. Kinek okos WC-led, kinek „masszázspapucs”, ami úgy néz ki, mint egy kínzóeszköz és úgy is működik. De kell.
Azonban, barátaim, ne becsüljük alá Temu erejét! Ez nem csak egy webshop – ez az új társadalmi státusz. Régen a Louis Vuitton táskák és Hermes sálak birtokosa volt az irigykedés tárgya, ma pedig az, akinek a telefonja már öt Temu-csomag érkezését jelzi.
Prada? Az a múlt.
Temu? Az a jövő – ha merjük rendelni.

Megjegyzések
Megjegyzés küldése